Reparatie doorgeven

Plan hieronder zelf uw afspraak in!

Maar hou nog wel rekening met de maatregelen

Voor uw en onze gezondheid is het nog steeds belangrijk om ons aan de RIVM richtlijnen te houden. 

Laten we op elkaars gezondheid letten

Wij zorgen er aan onze kant voor dat de allround onderhoudsmedewerker zich bij u thuis houdt aan alle afspraken en maatregelen. Houdt u zich aan de onderstaande stappen?

Uw afspraak plant  eenvoudig met uw poscode en huisnummer. Met het versturen van de afspraak geeft u ook aan dat u de regels kent en eraan meewerkt

 

  • 1

    Heeft u de afspraak met de onderhoudsmedewerker ingepland?

    Heeft u voor de afspraak klachten?

    De volgende klachten komen veel voor bij Corona:

    • Verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn
    • Hoesten
    • Benauwdheid
    • Verhoging of koorts
    • Plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping)

    Laat ons dat zo snel mogelijk weten. Wij plannen dan samen met u een nieuwe afspraak in.

    Heeft u geen klachten?

    Onze onderhoudsmedewerker komt gewoon bij u langs op het door u gekozen moment.

  • 2

    Voor uw afspraak met de allround onderhoudsmedewerker

    Voordat de onderhoudsmedewerker binnenkomt, vraagt hij naar uw gezondheid en of u klachten heeft zoals de klachten hierboven. 

    Heeft u klachten?

    We plannen dan samen een nieuwe afspraak in.

    Heeft u geen klachten?

    Dan gaat de afspraak door en klaart de onderhoudsmedewerker de klus. 

    U zorgt er samen met de onderhoudsmedewerker voor dat dit veilig kan, met de volgende afspraken

    De onderhoudsmedewerker vraagt of u hem de ruimte wil geven om binnen te komen.  U laat de onderhoudsmedewerker alleen in de ruimte waar hij moet zijn voor de reparatie. Bijvoorbeeld: 

    U heeft een kapot luchtrooster in de keuken. U blijft dan in de woonkamer zodat de onderhoudsmedewerker zich vrij kan bewegen in de keuken.

    Of uw raam van de slaapkamer sluit niet goed. U komt dan tijdens de klus niet in de slaapkamer. U hoeft dan samen niet telkens te denken om 1,5 meter afstand te houden.

    LET OP: Geeft u onze vaklieden geen ruimte en houdt u onvoldoende afstand? Dan hebben zij het recht om te vertrekken. 

  • 3

    Is het spoed of dringend?

    Denk hierbij aan: gaslekkage, waterlekkage. Of heeft u zichzelf buitengesloten?

    Dan helpen we u (ook buiten kantoortijden). Bel ons op 0513 635 735. Wij overleggen dan samen met u wat de beste oplossing is.

{{ 'MaiaServiceRequest_Form_SearchObject_Header'| translate }}

{{'MaiaServiceRequest_from_info_housenumber_zipcode'| translate}}

  • {{ objectresult.postcodeErrorMessage }}
  • {{ objectresult.houseNumberErrorMessage }}
  • {{ objectresult.houseNumberAdditionErrorMessage }}
  • {{ objectresult.globalErrorMessage }}
 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden