Geen objecten gevonden

Stap 2: Voor uw afspraak

Voor uw afspraak met de vakman

Voordat de vakman binnenkomt, vraagt hij naar uw gezondheid en of u klachten heeft zoals de klachten hierboven. 

Heeft u klachten?

We plannen dan samen een nieuwe afspraak in.

Heeft u geen klachten?

Dan gaat de afspraak door en klaart de vakman de klus. 

U zorgt er samen met de vakman voor dat dit veilig kan, met de volgende afspraken

De vakman vraagt of u hem de ruimte wil geven om binnen te komen.  U laat de vakman alleen in de ruimte waar hij moet zijn voor de reparatie. Bijvoorbeeld: 

U heeft een kapot luchtrooster in de keuken. U blijft dan in de woonkamer zodat de vakman zich vrij kan bewegen in de keuken.

Of uw raam van de slaapkamer sluit niet goed. U komt dan tijdens de klus niet in de slaapkamer. U hoeft dan samen niet telkens te denken om 1,5 meter afstand te houden.

LET OP: Geeft u onze vakman geen ruimte en houdt u onvoldoende afstand? Dan heeft hij het recht om te vertrekken. 

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden