Wel of geen huurverhoging?

De regering gaf woensdag 16 april 2025 aan de huren niet te willen verhogen. 
Wij weten nog niet of dit doorgaat. Daarom sturen wij wel de brief over de huurverhoging. 

Gaat de huurverhoging niet door? Dan hoor je van ons wat dat voor jou betekent.

Klik hier voor meer uitleg over de huurverhoging

Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Wij vinden het belangrijk om te weten hoe je denkt je bent over dienstverlening. Dat helpt ons om jou en andere huurders nog beter te helpen!
Daarom onderzoeken we wat je van onze hulp vond. En waar het dan ook beter kan.

Dit doen we niet zelf. KWH doet hiervoor klantonderzoek bij Elkien. Het klantonderzoek gaat over verschillende zaken waar je mee te maken kunt krijgen. Bijvoorbeeld:

  • Vind je dat je snel wordt geholpen als je contact met ons opneemt?
  • Ben je tevreden over het uitvoeren van reparaties?
  • Vond je de informatie die je zocht gemakkelijk?
  • Als huurder van ons ontvang je na een contactmoment een vragenlijst.

KWH geeft daarvoor opdracht aan Desan. Je ontvangt deze lijst maximaal één keer per half jaar en alleen als je contact met ons opnam.

Ik ontving via Desan een e-mail met een vragenlijst vanuit KWH. Wie of wat zijn dit?
Hoe vaak of wanneer kan ik een vragenlijst van KWH verwachten?
Hoe komt KWH aan mijn gegevens?
Waarom kreeg ik als huurder geen informatie over het gebruik van mijn gegevens voor het onderzoek?
Ik wil geen vragenlijsten van KWH meer ontvangen. Hoe kan ik me afmelden?
Snel naar:
Informatie over afmelden